7.12.08

Piiiia: kingiks purgi sees õhupalli

1. Õhupall - Karupoeg Puhh on öelnud, et ei saa kunagi olla masenduses, kui sul on õhupall! Kingi mõttes olen selle pannud täispuhumata kujul klaaspurki, kujundanud selle mõtteteraga sildi. Iiah oli tookord väga õnnelik.

2. Värskele abikaasale/emale/soolaleivatajale Kupongiraamat, kust saab oma teisele poolele esitamisekskuponge välja rebida. Kupongid näiteks "Naine tahab vaikust ja rahu", "Õhtu poistega linnapeal. taskuraha kaasaarvatud", "vahuvann ja shampus", "lapsehoidmine ja ilusalongi külastus", "suuur kallistus" jne jne olenevalt inimesest ja sündmusest mispuhul kink tehakse

3. lillepott või tsinkämber koos mullaga, millesse on istutatud pudel "kvaliteetvein" Kosmost. Juurde toki otsas silt nagu istikutele tihti pannakse lille Cosmos sordikirjeldusega: Külavata mai lõpus avamaale... jne

4. samuti mulla või kruusapotti "istutatud" suur oks, mille külge riputada kingiraha kahekroonistes kupüürides või sigaretiassortii või rulli keeratud paberid heade soovidega või mida iganes

5. vineerile maalitud "stencil" stiilis pilt kingisaaja fotost photoshopitud 1sabloonist.

6. lumetul jõuluajal grillvarda otsa pandud suur paberist lumehelves, et oleks ikka valged jõulud.

1 kommentaar:

Kadri Kirst ütles ...

oh, kui lahe projekt! Nii kümnesse sel aastal. Isegi olen dilemma ees, kas minna poode väisama, mis väsitav nii kehale kui vaimule kui rahakotile! või teha seekord midagi twistiga. Te olete andnud mulle vajaliku lükke viimase, ja tegelikult ka ju õigema poole. Mulle hirmasti meeldib käsitöö ja mõttega/pisut ise nokitsetud kingitused, aga vahel mulle tundub, et mul lihtsalt ei ole aega! Samas...mitu tundi ma šoppaks, et saada kingitused kõigile oma lähedastele? Selle asemel võiks ju mõned toorained haarata ja ise meisterdama hakata.
Esiteks promoksin siinkohal Kati Helmepoodi (www.myartworld.net), see on veebipood, kust saab tellida endale väga soodsa hinnaga väga kenasid ehte meisterdamise juppe, et nt parimale sõbrannale ainulaadne kaelakee teha. See pood on parem kui ta välja näeb, nodi saab kätte nii, et paned veebipoes ostukorvi, täidad vormi oma emaili, aadressi ja tel numbriga ja lased koju postitada või lähed ise järgi. Mina läksin ise, helistasin alt, Kati pistis nina kangialuselt välja, ulatas mulle paberisse murtud paki, millel oli kuldsega maalitud minu nimi. Hakkasin raha otsima, aga kuna vihma kallas, ütles Kati: Ära muretse, kannad üle, kui saad, ei pea kohe maksma! Tohutu usaldus. Pärast saatsin talle pildi oma meisterdatud ehtest ja tema saatis mulle mitu-mitu pdfi õpetustega väga ilusatest ehetest (ma loodan, et mitte selle pärast, et minu oma kole oli:)
Teine idee on jõulusussid - kõigil, kelle näppude all kudumisvardad või heegelnõel sama mõnusad tunduvad kui meresoolaga jalavann varvastele, tasub proovida lihtsate jõulususside punumist - kui kedagi huvitab, võin joonised ka joonistada ja sisse skännida. Need on tõesti lihtsad, aga mõttetu on sõnadega seletama hakata.
Jõulude ajal on kindlasti asjakohane isetehtud hõõgvein - keeda kokku magus vein, apelsinimahl, apelsinikoor, ohtralt kaneeli, nelki, muskaati, ingverit ja muidu jõulumaitseaineid ja fariinsuhkrut, vala pudelisse tagasi ja proovi mingi kork peale meisterdada - pudelile võid veel kleepida sildi - isetehtud glögi.
Häid ideid saab ka endale kingitud kinkidest - mind on õnnistatud maailma kõige kihvtimate sõpsidega,kes alati midagi südantsoojendavat välja mõtlevad - jutusaade spetsiaalselt mulle, pikitud elutarkustega, tuttavate inimeste ütlemiste ja lemmiklauludega (see vast võtab päris palju aega ja oskust!), reis ümber Kadri maailma...lauamäng pildikestega minu elust, ühised väljasõidud, pirnikompott (ei, mitte need, vaid NEED pirnid - elektripirnid rohelises vees ja kaanetatud kolmeliitrisesse purki - väga ilmekas!), isetehtud meesegu (kõiksugu pähklite ja rosinatega - ikka tugevaks terviseks!)
Kõik stooriga asjad on head. Ja tõsi, alati ei pea tegu asjadega olema, ma ise vist siiski veel päris niiii kaugele ei ole jõudnud - praegu veel lõikan-kleebin ise jõulukaarte ja käkerdan isetehtud trühvleid....ideid on palju. Lasteajakirjad ja meisterdamise raamatud on ka kindlasti kasuks!